Arkadaşlar oğlum doğduğunda kolik bir çocuktu uykular düzensizdi bir şekilde düzenledik saatinde uyuturum sıkıntı yok ama gece hiç uyanmaları düzelmedi sayısı azaldı ama 2-3 defa ağlayarak çığlık atarak uyanıyor 2.5 senedir uykusuz geziyorum ya da tetikte uyuyorum dillendikçe de anne beni al salla demeleri başladı ( sallanarak uyuyor bazen kendi uyuyakalır)benimle aynı sorunu yaşayan var mı ? Bir de bu ara aşırı inat her şeye ağlıyor her şeye istediği olmayınca deliriyor mesela anne beni al diyor bir yerden indiricem sürekli mutfak tezgahına çıkıyor alıyorum indiriyorum bir anda ben inicem diye ağlamaya başlıyor yani eror verdim artık