Kızlar Merhaba , bebeğimin 7 günlükken saçı kesildi sünnet diye , şimdi 2 bucuk aylık arkada ve önce saçları daha cıkmadı geri kalan kısımları çok biçimsiz uzuyor ne yapmam gerekiyor bunlar da dökülcekmi yoksa bida cıksın diye kesmem mi gerekiyor bu konuda bilgisi olan varmı yaza kadar güzsl uzasın istiyorum kızımın saçları :/ bu arada makineyle kestiler jiletle değil