sevalg Merhabalar. Oğlum 9bucuk aylık. Normalde 2 uyku yapıyor ama bazı günler aşırı direnmeye başladı. Saat 11.10 hala uyumadı. Sabah 07.30da uyanmıştı. Bu aylarda bebekler tek uykuya geçer mi, yoksa dönemsel bir şey mi?
aysebb sevalg Yani normalde yatması lazımdı ilk uykuya evet, genel olarak tek uyku için erken ama öyle yapan bebeklerde var
16momm sevalg 10. Ay uyku gerilemesi oluyor uyumasa da siz uyumaya getirin biraz uğraşın ama uyku vakti olduğunu bilsin. Tek uyku için çok küçük Erken de uyanıyor iyice huysuz olur
ozlemozkan sevalg benim kızım da bu aralar gündüz uykularına çok direniyor gece uykusuna çok zor geçiyor acaba tek uyku mu istiyor diye bende düşündüm benim kızım da 9 buçuk aylık
sevalg aysebb bana da erken gibi geldi en azından 1 yaşından sonra geçer diye düşünüyordum ama uyku belirtisi yok
sevalg 16momm 2 kez denedim ama yok maalesef. Gözü bir şeye takılıyor surekli prize, masaya vs. Bağırıp çırpınıyor bende bırakıyorum
aysebb sevalg Kızım 14 aylık biz yeni geçmek üzereyiz teke. Ama dediğim gibi 10. ayda geçende var 12 de de var 16 da da var. Genel olarak 14-18 ay arası geçiliyor teke ama bu genelleme tabi
sevalg aysebb bebegi takip edeceğim o zaman. 3ten 2ye 1bucuk ayda düşmüştü belki tek uykuya geçişi uzun sürer
sevalg ozlemozkan olabilir demekki çevremdekilerde normal dediler. Biz 3ten 2ye 1bucuk ayda geçmiştik. Hemen olmamıştı. Belki bu da öyle uzun sürer
elif006 sevalg ıkızlerım 10 aylık olmak üzereler 1. Uykuyu çok kolay uyuyorlar ve uzun uyku yapıyorlar ama 2. uykuda çok zorlanıyorum uyutamıyorum besıgın ıcerısınde donup duyuyorlar sallayamıyorum ve 10 dk bıle uyumuyorlar teke düşüncede çok ağlıyorlar erken yatırıyorum sabah 5 de uyanıyorlar Bnde ne yapacağımı şaşırdım
sevalg elif006 bizimde öyle geçiyor şimdi 12-13 arası uyutmaya çalışıyorum. Uzun uyusun diye uğraşıyorum uyanırsa tekrar yatırıyorum. Huysuz oluyor evet ama 2 uyku kesinlikle yapmıyor. 7den sonra kalkardı bebeğim ama bugün 6da uyandi. İnşallah bir an önce düzen oturur