ozgeyenigul Kızlar kızım 1 yaşında, hep özel hastaneye gittik ama devlet hastanesinde de bir doktorumuz olsun istiyorum. Önerilerinizi, çok memnun olduğunuz doktorları paylaşmanızı rica ediyorum.