Kızım 9 ay 15 günlük, aslında çok ta kötü olmayan bir ek gıda sürecimiz olmuştu bundan yaklaşık 1 ay önce ilk dişi patladı sonra yanındaki patladı falan derken bir iştahsızlık oluştu bu sürede ama çorba içmeyi çok seviyor çorbalarını hep içti ama yaptığım püre tarzı veya işte bazen pankek mücver makarna köfte falan böyle katı şeyler de yapıyorum alışsın yavaş yavaş diye hemde blw denemek amacıyla ama katı birşey nerdeyse hiç yemiyor püre biraz yiyordu ama artık püre de yemiyor sadece çorba içiyor, bizimle masaya oturduğunda ekmek seviyor ekmek veriyorum eline onu ısırıp yiyor biraz, ben mi yapamadım hala bir düzeni yok çok az yiyor üzülüyorum 9 aylık oldu hala düzgün yiyemiyor ne yapabilirim bilmiyorum önerilere açığım