ceylansak Arkadaşlar selam 3 aylık bebeğim yoğun bir öksürük yaşıyor doktorumuz cortair verdi ama kortizon olduğu için korktum biraz sizde kullanan oldu mu daha önce bilgili anneler yazabilir mi ?
ozge918 ceylansak bizde 4 aylık bebeğime Salı gününden beri kullanıyoruz Bronşiyolit başlangıcıydı şükür hemen iyi geldi
kahvelisianne ozge918 ceylansak kardeşim doktor bilmiyor mu içinde olduğunun kortizon gerçekten doktotucluk oynamayalım da sağlığı için verelim zaten ömür boyu kullandığın birsey değil zatürre olsa daha mı iyi olur sence günlerce o olacakta maruz kalacak hatta daha fazlasına