vaveyla__ Kızlar hangisini kullanıyorsunuz? Ben peddeki o ıslaklık hissinden çok rahatsız oluyorum, doğumdan sonra daha da arttı bu durum. Sürekli yeni takmak istiyorum. Tampon takıncada sanki kanamayı durduruyormuşum gibi bir his geliyor 🥹
neni_ vaveyla__ Kesinlikle tampon. Kanamayı durdurmanız mümkün değil ki. O kendiliğinden oluyor sonuçta. Hatta çok yoğunsa sızıyor bile. Pede göre bana çok daha rahat geliyor.
Minel-inannesi vaveyla__ menstural kap almak en iyisi ya. Bende verdim siparis bu ay. Valla ped hışır hışır, tamponda uzun bekletmek zararli diye
milav vaveyla__ doğumdan önce sadece tampon kullanıyordum ve aşırı rahat hissettiriyordu ama doğumdan sonra bende kanamayı durduruyormuşum gibi hissettim bir tek bana böyle geliyor sanmıştım 😅 her dk ped değiştiriyorum uyurken sürekli acaba sızar mı diye iki tane takıyorum 🤦🏻♀️
vaveyla__ neni_ bencede tampon daha rahat ama sanki tampon taktığımda daha kısa sürüyor ve kanama az oluyor
atlasmommm Tamponnnnn kesinlikle yıllardır kullanıyorum şimdi menstural kap araştırıyorum kullanımını vs
Minel-inannesi vaveyla__ aynen öyle. Kullananlarin memnuniyeti cok yüksek. Denemekten zarar gelmez. Tampon kullanabilen onu da kullanir ayni mantik bence. İrie marka siparis verdim ben. All matters de guzel.