Seraapsss
Yanlış yönlendiren ben mi oldum bu durumda o zaman kimse birşey yazmasın fikir sormuş söyledim o zaman doktora sorun desin herkes kendi bebegimde yaptığım şeyi soyledim gözünün içine damlat demedim zaten sütün le de silebilirsin dedim.Bana da buyuklerim söyledi bende uygun gördüm yaptım benim bebegimde birşey olmadı zaten aklına yatmazsa kimse kimseye birşey yaptiramaz yonlendiremez de...