eylo4662 Kızım doğdu doğalı mamayla besleniyor. 3 ay 17 günlük şuan normalde 2 günde bir kaka yapardı dün 3 kere yaptı . Bugün de 2,3 kere yaptı sıvı sarı renkde yapıyor normal mi tuhafıma gitti bir anda ?
berk58 eylo4662 gayet normal bebeğim 4 aylık 3 aylıkken bi dönem bizimde öyle olmuştı sonra günde 2 veya 1 bazen bi gün yapar bi gün yapmaz değişir yani gayet normal korkmayın