Bebeğime yaklaşık 1 aydır az az tadım yaptırıyordum doğduğundan beri her gün dışkılama yapan kızım 5 gündür yapamıyor ek gıda ile birlikte 3-4 günde bire çıkmıştı zaten ama hiç 5 gün olduğu olmamıştı ne yapılabilir zeytinyağı da veriyorum az az doktorum öyle söylemişti sizin önereceğiniz bir şey var mı