Oğlum 3.5 yasında boşanmadan dolayı aılemle birlıkte kalıyoruz. Evde herkes namaz kılıyor ama sadece anneme yapıyor annem ne zaman namaza dursa oğlum pıpısıyle oynamaya başliyor koşarak annemın arkasına gelıyor annem tam egılecegı zaman pıpısını değdirmeye çalışıyor nerden kımden görüyor yada başka bişey mi yaptığı bilmiyorum ama çok çok utanıyorum çok kızdım uyardım bagırdım ayıp falan dedım ama elımden tutup benı odadan çıkarıyor sen şuraya geç dıyor kapıyı kapatıp yapmaya devam ediyor annem de ben ne zaman namaz kılsam arkama gelıyor falan diyor bende oda kılmaya çalışıyor dıye yalan söylemek zorunda kalıyorum napım benım yanımda benle kılıyor yatıyor kalkıyor ama anneme geldımı böyle yapıyor ıyı nıyetlı düşünemiyorum artık