Aselduru88 Dün bianda 4 ysındaki kızımın ateşi 39 a çıktı ateş düşürücü verdm düşmedi ılık suyla duş aldırınca geçti şimdi hâlâ ateşi 38 tekrar ılık su ates düşürücü mü yapmalımıyım yoksa doktora götürmeli miyim ekstra karnım ağrıyor diyor
bizdejantikizlardik Aselduru88 Tekrarlayan ateş ve karın ağrısı varsa götürün bence enfeksiyon olabilir.
Ogulcan Aselduru88 götür canım bizimde aynı şekilde geçen hafta yaşadık bir türlü düşüremedik ve birden fırladı ateşi 40 oldu hastaneye gidene kadar 41 oldu 1 gün yatış yapıldı serumlarla ertesi gün ancak düşüre bildiler