dicle3547 3 buçuk aykık Bebeğim gece 1 buçuk gibi uyudu ve saat 8.45 de kalktı kızlar. Ben o uyuduğu sürece uyandırıp emzirmedim kötü mü yaptım acaba diye düşünüyorum ama acıksa kendi uyanmaz mıydı
arasbek dicle3547 maşallah iyi uyumuş bebiş hep mi böyle uyuyor peki bir de uyutma şekliniz nasıl 3-4 gibi rüya öğünü yapabilirsiniz gündüz uykularınız nasıl?biiziö gündüzleri 30-45 dk gecemiz iyiydi 3-4 saatte kalkardı ama 3 gündür saat başı uyanıyor geceleri
Eylulalyamom dicle3547 kaldırmanıza gerek yok gayette iyi yapmışsınız uyusun bebişiniz eğer gece boyu kalkmadıysa rüya öğününede gerek yok rüya öğünü gece uyanan çocuklar uyanmadan önce yaptırılır sizinki uyanmadığı için beslenme ihtiyacı yoktur tadını çıkartın güzel uykunun hiçte endişelenmeyin 🌸
dicle3547 arasbek yok hayır böyle uyumuyor hep ama geceleri uyuyor genelde gündüz uyumaz pek uyusa da öyle uzun sürmez.Emziriyorum memede uyuyor omzuma alıyorum gazının çıkması için bekliyorum 10 dakika falan sonrasında koyuyorum beşiğine o şekil uyumaya devam ediyor
dicle3547 Eylulalyamom Eylulalyamom normalde 3 saat falan uyur sonra uyanır emmek ister emzirir yatırırım sabah 8-9 gibi uyanır artık ay içim rahatladı şuan düşünüyordum kötü bi anne miyim diye🥺
dicle3547 metehankub böyle uzun uykunun bir sakıncası yoksa uyuduğunda ellemem artık uyusun ben de biraz dinlenmiş olurum 😊
belismomsss24 Benim kızımda 3 ay 4 günlük arada bu şekilde uyuduğu oluyo bende endişeleniyodum ama araştırınca uyandırmamak gerekiyormuş onu öğrendim
Parsongan dicle3547 Benim oğlumda 2-3 aylıkken 8 saat deliksiz uyurdu nadiren uyanırdı. Doktorum uyanmıyorsa uyandırma demişti. Hiç bir sorun yaşamadım. Kalbinizi ferah tutun maşallah sütünüz yarıyor ve doyuruyor demek ki. Yoksa aç olan bebeği kim susturabilir ki ☺️🌸
cLearQueen dicle3547 Kızzz neden kotu olsunn miss gibi iste.. aciksa uyanırdı demekki uykuya ihtiyacı var.. sagi solu belli olmuyo bebislerin belki bu aksam 2 kere uyanir 😁 sakın uyandirma uyucak ki buyucek ben hic uyandirmam
Madamehappyyyyy dicle3547 Aç çocuk uyumazdı yani zaten gece efor kaybetmedikleri için acıkıyor olamaz. Çoğu zaman sadece alışkanlık uyanmaları.