Bebeğim 8 buçuk aylık oldu kızlar hep sağımla besledim arada emdi mama hiç vermedim ancak suan sütüm çok azaldı artık yetmiyor sanırım geceleri sürekli uyanıyor acıkıyor herhalde biraz süt içse içip yatıyor 2 saat sonra max kalkıyor sizce mamaya başlayayım mı bilmiyorum şimdiye kadar hiç kullanmadım sadece geceleri versem anne sütünü bırakır mı?