Kızlar günaydın dün çocuğum birazcık huzursuzdu hafif ateşi vardı ateş düşürücü veriyordum. Biraz da iştahsız bu sabah kalktım ayaklarında küçük küçük noktalar gördüm Bir de bacağının üst kısmında 2-3 tane ufak kızarıklık gördüm. Ateşi de hala var. Yine Bir ölçek ateş düşürücü verdim onu da az daha kusacaktı. El ayak hastalığı mıdır bilen var mı belirtilerini? Ayaklarında ufak ufak noktalar var ama elinde yüzünde bir şey yok şu an.