MRL_U27 tam 4 aylıkken gitmiştim. Düğünün başından sonuna kadar durduk. Bir sorun olmamıştı. Şansıma düğün salonunda emzirme odası da vardı. Orada emzirdim, altını aldım, uyuttum. Yüksek ses rahatsız ediyor ama. Kulak tıkacı alabilirseniz daha iyi olur