canimoglum55 büyük ihtimal.gaz sancisi benim oğlan da 50 günlük hep ağlayarak uyanıyor. Dün akşam lavmanla masajla kakasını yaptirinca rahatladı. İkidir gece beslenmeye kaldırıyorum gayet keyfi yerinde. Bende sizin gibi acaba bur yeri mi kırıldı yanlış birsey mi yaptım her yerini kontrol ettim acaba masaj yaparken kalcasimj incindi acile gidiyorduk az daha. Hep gazdanmis meğer üç gündür perişan oldum. Gazını çıkartmayınca uyandığında o acıyla kalkıyor. Her ne kadar cikartsa da hep icerde biriken gaz oluyor muhakkak 4 aya kadar çekeceksiniz diyor tecrübeli anneler. İnş. Bir an önce gaz belasından kurtuluruz 🙈