sehna canım tam 7ay sonra oldum ben, sütün yetip yetmediği ile hiç alakası yok bu durumun, tamamen vücudun yapısından kaynaklı bişey, adet dönemi süt azalması olabilir diyor bazı doktorlar istersen o dönemde takviye kullan süt artıcı. İlk zamanlarda da bence çok normal düzensiz gelmesi. Ben ilk olduğumda aşırı yoğun olmuştu depend kullanmıştım hatta bikaç gün, 2.oluşumda biraz daha azaldı sonra normale dönmüştü. Herkesin vücuduna göre değişiyor bu