hayalperest2310 Kızlar sorum başlıkta insan gibi ağlama sesleri çıkarıyorlar uykudan uyandım uyuyamadım niye öyle yapıyorlar ki evde kızımla yalnızım mantıklı bir sebebi var mı
aras4823 hayalperest2310 çiftleşme zamanı gelmiştir kız kardeşimin kediside o durumda british cinsi malesef uyutmuyormuş geceleri insan gibi bağırıyormuş erkek istiyor işte kızgınlık dönemindeşer yerlere yatar sürünür poposunu havaya diker senden yardım ister yapıyormu bunları ıslanıyor orası
Elfgrn beyzzsenturkk_ Kediler yılda 11 kere kuduruk zamanlarında oluyorlar. Gırtlaktan bağırma sebebi genelde bu yüzden olur
beyzzsenturkk_ Elfgrn simdi annemlerin orda ki kedinin neden doğumundan beri yavruladıgını anlıyorum boş geçtiği hiç bir ay yok yılda 3-4 kez doğuruyor maşallah yaşlanmış gözünün feri gitmis bugun gördüm yine hamileydi hele hamileyken daha asabi yırtıcı oluyor
hayalperest2310 aras4823 benim kedim değil apartmanın önünde sokak kedileri için kedi evleri bırakmışlar kediler toplanıp insan gibi sesler çıkarıyorlar acı çekiyormuş gibi hem ürperdim hemde canları mı yanıyor biri birşey mi yaptı diye acaba dedim uyuyamadım
aras4823 hayalperest2310 öyle desene ozaman🤣🤣 belki cinleride görüyor olabilirler yada deprem gibi bir şeyleri hissettikleri zamanda bağırırlar yada çifleşme zamanları geldiyse bağırırlar yani bir çok nedeni vardır