berennur01 Kızım 1 yaşında bende fazla kilolarından kurtulmak için birde çok sık kabız oluyorum onun için sipariş ettim sağlıklı beslenme ile kullanmayı düşünüyorum bir sorun olur mu danışmak istiyorum
beyzzsenturkk_ berennur01 bu zayıflama çayları ile ilgili bir cok haber yapıldı ben böyle şeylere başvurulmaması taraftarıyım benimde kalan kilolarım var hatta 67 olmusum normalde 63e düşmüştüm. sağlıklı beslenme ve evde egzersizle halledebilirsiniz hemde daha sağlıklı olur