dudu1 Benim bebeğim ilk doğduğu bir ikimhafta öyle yapıyordu. Hatta kafasını göğsüme vurup vurup çekiyordu , hep de aynı saatlerde akşam 10 gibi filan. Neden sonra farkettim ki süt gelmediği ya da az geldiği için öyle yapıyormuş. Ben de mama takviyesi veriyordum. Sonra sütüm çoğaldıkça , sütümün yetmediği zamanlar mama verdikçe yapmadı o hareketleri.