rojbin1 kaşık mamasını sordunuz mu doktora ? Mesela hipp in 4 ay ve üzeri için kaşık maması var. Ek gıda öncesi katı yemeye alışsın diye doktorum önermişti beş aylıkken. Normal mama + kaşık maması + su ile hazırlanıyor. Belki normal mamaya bu şekilde devam edebilir. Ya da normal mamanın içine aynı mantıkla az pirinç unu döküp katı gıda gibi kaşıkla verebilirsiniz.
rojbin1