eges_momm Bebeğim 4 aylık çok çok isteyerek getirdim dünyaya çok mutluyum elimden ne geliyorsa onun için yapmaya çalışıyorum gözümden sakınıyorum ama sorun şu ki geceler gündüzler boyunca ya boğazına süt kaçarsa ya boğulursa ya zarar verirsem istemeyerek ya uykusunda nefes alamazsa daha neler neler kafayı yemek üzereyim ne yapacağım ben 🥺🥺
suhedaaaaa eges_momm Bende öyleyim. Ablamın 4 çocuğu var mesela çocuk bir tarafını yırtıp başına da geçirse dönüp bakmaz, uykusundan ödün vermez. Korkarım daha iki tane daha doğurur. Ben 2aylık bebemle evham hastalığına tutuldum.
Elmsnghn eges_momm ilk hastaneye geldik. Gece oldu herkes uyku modunda ben eee şimdi ne olacak ben uyursam bebegimi kim bekleyecek diye saatlerce uyuyamamistim o kadar yorgundum ki. Dönüyom dönüyom bakiyom 🤣🤣🤣 bu korkular yüzünden reflü yatağında 5 6 ayına kadar ortamizda yatırdım birde o sıra 6 Şubat depremi olmuştu iyice korkuyodum. Her odaya oğlum ben ve montlarimiz birde suyla gidiyodum Allah’ım yarabbim sen ülkeme bir daha böylesine acılar yaşatma. Deprem vesveseme vesvese katmıştı resmen. Yaaa ki kendi kendini kontrol etmeye dönerek uyumaya başlayınca rahatladım
aras4823 eges_momm ben kafayı yemek üzereydim bu düşüncelerden sürekli ağlardım eşim telkinlerdi beni dua ederdim bol bol ama kafamın içindeki sesleri susturamazdım ne kadar herşeyi doğru bir şekilde yürütsemde hep yatarak emdik 40 ından sonra normalde yapılmaması gerekir ama yorgunluktan öyle emzirirdim öylece uyurduk ondanda korkardım ama hiç derin uyumadım zaten oğlum doğaldan beridir de derin uyuyamam üçüncü dördüncü ayından sonra ittiriyor kafasını çekiyor denemiştim napıcak diye merak etme zamanla geçiyor o korkular endişeler ben hiç geçmicek sanmıştım emerken sütüm çok fazla ve tazikli gelirdi sürekli boğulurdu delirirdim kaçkere sırtına hızlıca vurduğumu biliyorum korkudan yada eşime al sen emzir ben emzirmicem dediğimi 🤣🤣 tükürüğünü çok yutuyor boğuluyordu hala daha var o huyu nasıl geçmiyor anlamıyorum 😅 ben ikide bir kalkar yanımda bile olsa kontrol ederdim manyak gibi olmuştum hastaneden geldiğimiz ilk bir hafta nerdeyse sıfır uyku hiç uyumadım ölcek diye 🙊🙊😂 sürekli ağlıyodum emzirdikçe ağlıyodum eşim bana bakıp duruyordu noluyo diye hıçkıra hıçkıra hemde ağlamalarım sanırsın çocuğu aldılar benden 😂 ama geçiyor merak etme o günleri düşününce hiç bir şey anlamadım sitresten tekrar başa dönmeyi çok isterdim açıkcası rabbim başımızdan eksik etmesin yavrularımızı inşallah 🤲🏻🤲🏻💓🌸🌸
BebekArass eges_momm iki çocuğumda da sadece doğdukları gece sabaha kadar başlarında bekledim yeni doğmus acaba bi sıkıntısı var mı diye çok zor ya en korktuğunla sınanırsın derler ben önlemimi alırım gazını çıkarırım reflü yatağına koyarım yan yastığıyla üstünü de örtmem Allah’a emanet der uyurum vesvese yapmayın
1pankek1cilek Bende aynıyım. Ya guddüs ya selam çekin bol bol kafanızdaki sesler susuyor. Doğan büyür rabbimin izniyle. Tüm tedbirleri alıyorsanız( beslenme sonrası gaz çıkarma, başını yana çevirme) gerisi Allah’ın takdiri.
eges_momm 1pankek1cilek herşeyi yapıyorum elhamdülillah Rabbim hepsini bağışlasın Saliha evlatlatdan eylesin
elifkesim Anne olmak eşittir biraz delilik bence 🥰 bir çoğumuz böyleyiz muhtemelen özellikle ilk çocukta sanırım bu kadar vesveseli olunuyor. Uyurken bile kontrol ediyorum nefes alış verişini hesapladığım anları oldu 😅Rabbim yavrulamıza sağlıklı hayırlı uzun ömürler nasip etsin bizlerle inşallah 🙏🏼 büyüdükçe azalır umarım kaygılarımız. Neden böyleyim diye sorgulamayın yani doğamızda var
cLearQueen Daha hamileyken basladi benim vesveseler hâla bitmiyo yakinda kafama huni takip sokaklarda kosarim bu gidisle
sehna eges_momm bende çok korkuyorum biri 3 yaşında öteki bebeğimde 2 aylık ama hâlâ bu korkum var ya evde tekken başıma öyle bişey gelirse panik yapmadan müdahale edebilcekmiyim vs aklıma biiiisuru şeyler geliyor mevlam muhafaza etsin hayırlısıyla sağlıkla evlatlarımızı büyütmeyi nasip etsin inşallah