Merhaba sevgili anneler bugün akşam 7 de bebeğimi yaklasik 15 dk kadar eşimin kız kardeşi (24 yasında)ile yalnız bıraktım yanlarına gittiğimde kucaginda bebeğimi oturttuğunu gördüm hemen kucağından alıp iki aylık bebek oturmaz napiyosun diye kızdım. Gece oldu ve bebeğim çok huzursuz surekli aglıyor. Sebebi bu olabilir mi? Buysa ne yapmam lazım? Hastahaneye götürmeli miyim? Lütfen deneyimlerinizi paylasır misiniz ilk anneliğim ve bir şey olmuştur diye korkuyorum.