kubikka Merhaba anneler Acil çocuk doktoruna ihtiyacımız var. Bebeğim 46 günlük ve son bir hafta da 2-3 gün arayla fışkırır gibi kusma yaşadık. Önerebileceğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı ?
sendrom58 kubra00k memnunmusunuz acaba? Bende nurettin hocaya gidiyorum memnunum ama ugur beyide merak ediyorum
kubra00k sendrom58 memnunum. Bizide doğumdan sonra ilk nurettine gönderdiler ama tanıdık tavsiyesiyle uğuru seçip ona gitmeye başlamıştık..Ben gurbetteyim kimsem yok burada. Bana bebek nasıl bakılır resmen o öğretti. Hasta olduğunda hava makinesi aldırıp nasıl kullanmam gerektiğinide..sağolsun herşeyi bana detaylı anlatırdı. Oğlum büyüdü 15 aylık oldu. Uzun süredir gitmedik hasta olmadı diye. Çok iyi bir doktordur
atlasmommm sendrom58 Nurettin’e biz gidiyorduk ama asıl hastalığı goremedı bebegım sagır kalacaktı başka hastaneye gitmeseydik Kartal kızılay Murtaza beye gectık hemen üst sokağında o kadar memnunum ki
sendrom58 Sizden-biri nezamandır gidiyorsunuz memnunmusunuz? Ben iki kez gittim kendisine memnunum şuanlık
kubra00k Bakbenanneoldum bu konuda bilgim yok canım . Ama orası özel hastane, muayene ücreti ne ise onu veriyorsun . Ücret düşme olmaz yani
elifkesim Medikalpark Ataşehir Dinçer hoca. Göztepe şubesinde de sevdiğimiz bir hoca var ama ismini unuttum kayıtlardan bakıp yarın tekrar yazarım. Oğlumun da reflüsü var sizinki reflümü bilmiyorum ama bize kusma için müdahale de bulunmadılar. Reflüsünün 6. Aydan sonra azalacağını söylediler. Ama muhakkak muayene olun sizde. Geçmiş olsun 🙏🏼
Sizden-biri sendrom58 kuzum doğduğundan beri gidiyorum 23 aylık olacak neredeyse ewt çok memnunum hiç sorun yaşamadım
Bakbenanneoldum nslhnak farah beyy mükemmel bir insan o hastanedeki ama direkt antibiyotik vs yazması beni bi tık uzaklaştırmıştı hemen ilaca baslatıyolar benim kardeşim tıp okuyor ve su an çocuk bölümünde staj yapıyor “bizdeki doktorlar kızını buraya getirseydin antibiyotik vermezdi” demişti