NiDaAli_o ben anne olurken bazı şeyleri düşündüm. Bebeğime bakıcı bulurum dedim, ama sonra bulamadım bulduklarıma güvenemedim. Acaba kreşemi versem dedim. Daha mı güvenilir olur dedim. Sonra küçük bebek için o da iyi olmaz diye vazgeçtim. Annem ve kayınvalidemin de gelme imkanı yoktu ve kimseyide zaten buna mecbur etmek istemedim. Sonra çok şükür iyi bir bakıcı bulduk. Ama bulamayabilirdim de. Kreşe vermeyi tekrar tekrar düşünebilirdim. Çocuğum evet her şeyden önemli ama son noktaya gelene kadar işten ayrılmayı hiç düşünmedim. Sonuçta kimsenin hayatını bilemezsiniz, arkadaş burda verdiniz mi nasıl oldu diye sormuş. Yargılamaya bu kadar ağır konuşmaya gerek yok. Hiç bir zorunluluğu olmadan Canı çalışmak istiyor da olabilir bu kendisini sizden daha az anne de yapmaz. Herkesin hayatı ve bakış açısı farklı. Bu şekilde yargılamayın lütfen.