Ben doktora gittim kızlar trivagal mi ne ona benzer bir fitil verdi doktor emzirirken kullanabilirsin demişti kullandım 2 gün 3 günlük bi fitildi 2 günde çocuk inanılmaz huzursuz oldu sürekli gaz sancısı gibi ve durmadan ağladı 3. Gün kullanmadım çocukta bir sıkıntı olmadı zaten ilacın prospektüsünde emzirmeye ara verin yazıyordu. Dolayısıyla kullanamadım akıntım da ara ara oluyor