ebruozdemr sabah ve akşam 5 ml verecekseniz o şekilde yazılmış. Kan değerleri düşük sanırım. Normalde sabahları tek ölçek olarak verilir ama bebeğinizin değerleri düşükse iki ölçek olarak vermesi normal. Yani eğer kan değerleri düşük çıktıysa sabah akşam birer ölçek şeklinde ilerlemeniz daha uygun olur. Değerleri normale döndüğünde ilacı bıraktırır zaten 1 yaştan sonra kullandırmıyorlar sıkıntı olmadığı sürece