Ben annesinin tüm bu yaptıklarına sırf onu sevdiğinden ve çocuklarım için katlanıyorum varsa tabi tam emin olmadan harket etmek istemiyorum her şeye yuva için katlanıyor Rum değer mi ya buna ha farzederim ki yok niye ya boş insan söylendiği de ne beri saklar telefonu o zaman sevmiyorum hoşlanıyorum diyodu bende saygı duydum bendede var çünkü biraz öyle huylar hiç istemem rızasız alıp kurcalansın neyse işte hafif telefonu da geçtim insan işten gelince bi sarılmak istemezmi veya yattuğımızda zorla ısrar ettim yinede sarılamadı yok uyucam uykum var sarıl yine yat demi