İlk zamanlar boşluk hissi oluyor biraz zamanla düzeliyor ama hiç hissetmiyorsaniz doktorunuza danışın, eğer emziriyosaniz ağrı normal kirkiniz çıkıp rahim eski haline gelene kadar ağrı hissedersiniz hatta doktorunuz bir süre parol icmenizi önermiş olabilir, her emzirme sırasında hormonlar tetikler kasılma olur ağrı yapar iyilesiyorsunuz çünkü