Kızlar bebeğim 10 buçuk aylık bu uyku konusunda çok beni yoruyor artık tükendim diyebilirim çok mutsuz hissediyorum bütün bebekler mi böyle bende mi sıkıntı var anlamıyorum oğlum halen uyanık hiçbir şekilde uykuya dalmak istemiyor , gündüz sadece 25 dakika tek uyku yaptı onun dışında halen uyumadı ben tükendim o tükenmedi sabahtan beri oynuyorum kendisiyle enerjisini de fazlasıyla attı aslında bir bebek hiç mi yorulmaz neden böyle yapıyor ya :(