julliyettanne kimyasal gebelik ya da dış gebelik yaşıyor olabilir misiniz acaba kan verdiniz mi hiç? Ben kasım ayında kimyasal gebelik yaşadım 7 gün normal adet gördüm ama bir ay boyunca sürekli kahverengi akıntım oldu. Aralık ayında adet olmayınca dış gebelik olduğunu öğrendim. Kan vermediyseniz eğer bi baktırmanızı tavsiye ederim dediğim gibi kimyasaldan sonra benimde bir ay sürdü ve sonra adet olamayınca dış gebelik olduğunu öğrendim herhangi bir belirti de yaşamamıştım