Oğlum 16 aylık olacak haftaya, hâla yürümedi. Ben biraz üşengeçliğine veriyorum. Zaten 2 yaşa kadar normalmiş doktor beklememizi söyledi ama sürekli elinden tutun yürütün, yürümeye korkuyor dedi. Elinden tutuyorum yürüyoruz.. bazen çocuklar korkabilir, yürümek istemeyebilir.. koltukların tepesine tırmanıyor mesela herşeyi yapıyor..