Oğlum eylul ayında 3.5 yasinda olacak. İşe girip çalışmak istiyorum ancak kışın çok ağır bronşit geçiriyor doktorumuz 5.5 yaşından sonra duzelebilecegini söylüyor. Mutlaka hastanede yatıyoruz( burnu akmaya başladığı an her türlü önlemi aliyorum serum fizyolojikle burun banyosu yaptırıyorum yine serum fozyolojikle hava veriyorum )ventolin alıyor ve biliyorsunuz ki ventolinde kalbi yoran bir ilaç çocuk çok hirpalaniyor. Çocuğu kreşe gidip çok hastalanan var mi ? Korkum bu açıkçası fikirlerinizi almak istedim.