hira0502 hiç bir farkı yok ben laborantlik okudum aynı zamanda özel bı hastanede çalışıyordum laborant olarak otobüs ücretini karşılamak ve alım artacak duyumlariyla bu bölümü okudum yanımda bı kaç kişiyi de uyardim inanandan da okudu son alımlarda atandım 68 le ama calisamadim tam doğum iznine ayrildim bana inanıp okuyan herkes atandı birdaha böyle bı alım olurmu zor bwlki ama yine azda olsa yüksek kapatır şuan herkes bu bölümü okuyor ve alım iyi olur diye çok çalışmış herkes iyi buankar almış