Kızlar 6 buçuk aylık bir oğlum var. Oda sıcaklığı genelde 23/24 derece oluyor. Uyurken bir zıbın ve ince bir tulum giydiriyorum. Vücudu normal ama başı çok terliyor. Sadece zıbınla da uyuttuğum oluyor ama yine aynı yatağı sırılsıklam oluyor. Sizce neden olabilir ve ne yapabilirim