Aselduru88 Kızlar 4 yasındaki kızımın ateşi cıktı 39.5 calpol verdim kaç saat sonra dolven vermeliyim şuan 38.5 ateşi
balkizimbebegim Aselduru88 4saat arayla demişti dr elini kollarını falan yıkayın üstünü çıkarın düşer ateşi
Birdunyabircennetannesi Aselduru88 4 saat sonra Soğuk kompres yapın Tamamen soyun çorapları kalsın Ilık bezi eklem yerlerine koyun İnatçı ateşse acile gidin evde düşmez
arasardaannesi Aselduru88 4 saat sonra vermelisiniz ılac saatı gelene kadar ıslak bez koyabılırsınız eklem yerlerıne atesı düşmezse ılacla.ayakları soğuksa corap gıydırılmelı dıe bılıorum ben ayagı sıcaksa lımon suyuyla ıslatılmıs corapta gıydırebılırsınıs🌺
Aselduru88 Birdunyabircennetannesi acile gidicem ama ateşi tam çözemedim 11 de 39.5 du 11 bucukda calpol verdim suan 38.5 ne düşüyor ne çıkıyor
Birdunyabircennetannesi Aselduru88 Bez koymanız lazım bunu deneyin biliyorum koydurtmuyor ama acile de gitseniz bunu yaptıracaklar Siz şimdi koyun bir şekilde eğer böyle de düşmezse acile gidin inatçıdır
Cansu123556777 Hemen koltuk altına eklem bölgelerine ılık suyla ıslattığın bezi koy canım iç çamaşırlarıyla kalsın.
Seymaseda Aselduru88 Geçmiş olsun 💐 4 saat aralıklarla vermeniz gerekiyor Ilık duş ılık soğuk pres en son halen ateş düşmezse fitil+dolven dönüşümlü verebilirsiniz