Merhaba bebeğim 3 ay 24 günlük. Hem emzirip hem mama veriyorum. Philips avent küçük boy 0 numara sanırım biberonunu kullanıyorum ama artık yeterli gelmiyor bu 170-200 mllere geldik. Yeni biberon alacağım Zaten şu an meme reddi yaşamaya başladık hızlı akışlı olsun istemiyorum. Tam kolik versiyonu var yada 3 aylık yazıyo ama daha hızlı akışlı anladığım kadarıyla hangi numara ne almalıyım