arzu76 Bunu yaptırdık ama akıntısı var yakma işlemi sonrası akıntısi olan oldu mu yarında haftasonu ancak saliya randevu buldum
karanalp1823 arzu76 benim bebeğimde olmuştu. Akıntı var diye yaktılar mavi mürekkep gibi görünen bir şey vardı. Onun üzerine 1-2 gün daha akıntı oldu ve geçti
Goknazz arzu76 akınti dedigin atletine siyahimsi renk mi değiyo. ? Benim bebegime iki kez gümüş nitrat uygulandı baktilar hala kaniyor k vitaminini yenilediler
arzu76 Goknazz k vit de yapıldı 2. Defa yakıldı da ama atletine bulaşıyor açık kahveye yakın bir akıntı bulaşıyor
Goknazz arzu76 bende aynisini yasadim canim lekelenmesi canimi sıkıyodu, doktoruna götür yine tabiki için rahat eder. Ama endiselenme:)
likeli arzu76 şişlik kızarıklık yoksa çok problem olacağını sanmıyorum. Benim bebeğimin göbek deliği şişmiş ve kızatmıştı içi da sapsarı irin doluydu ilaçla hemen düzelmişti. Sizinki de hemen toparlayacaktır belki doktora gidene kadar iyileşir bile.