tombikinannesi Kızlar bebişkomun isminin yanına bi isim eklemek istiyorum 17 aylık daha önce değiştiren varmı e devletten yapmaya çalışıyorum gerekli kriterlere uygun değil diyor kriterleri nedir anlamadım
esengulyldrm Geçenlerde görümcem adını ekletti yani kimlikte tek isim yazıyor ama herkes ona diğer ismini söylüyordu ekletmek için avukar arkadasım dava actı başvurdu vea o şekilde ekletti e devletten olmaz 17 aylık bebek için de geçerlidir sanırım