happy662_ Canım anneler benim oğlum 2 yaşında lohusaliktan sonra hep düzgün gitti adetim bu ay 6 gün sürdü normalde 3 4 gün falan sürüyordu neden böyle oldu anlamiyorum
amansallagitsin happy662_ nrml sorun yok. 3 4 gunde surse nrml 6 gunde surse nrml yani. 10 gundn uzun surerse anormal. Hava degsm stres hormonal degsklk yapar. Yani bunda taklck bi durum yok bence.
Huma_kus34 happy662_ 72 saatte yanı 3 gunden az olan kanama ve 10 gunu aşan kanamalar fıkıh bilgısınden özur hükmünde oluyor yanı 6 gün normal endişe edecek durum yok 🌸
saideren Bnde iki aydır olmuyorum test yaptım iki hafta önce negatif hamile olmadığımı da biliyorum ama yine çok korkuyorum emziriyorum diye zaten düzensizdi