Kızlar 35 aylık çocuğum var 3 yasina gircek şubatta çok kez denedik bez bırakmayı ama asla tuvalete yapmıyor lazimliga yapmıyor bezi hiç istemiyor ama ya saatlerce tutuyor yada oraya buraya yapıyor zatn tam da konuşmuyor 2li cümle kuruyor anne çiş diyor gidiyoruz bitti diyip sıfona basıyor 10 dk bir götürsem bile yapmıyor sizce nasıl öğretebilirim bana yardım edermisiniz fikir verirmisiniz?