Arkadaşlar merhaba deprem bölgesinde yaşıyorum..burda kiralar çok pahalı 15 bine yaptı ev sahibi ben 7 senelik evliyim..hep kirada oturdum..burda yeni binalar 5 milyondan başlıyor bir tane beğendik 6 milyon dedi .bizim onun yarısı kadar bile paramız yok..artık ev almak istiyorm .2 çocukla kira gezmekten yoruldum her ev sahibine laf anlatmaktan yoruldum..deprem görmüş ama hasarsız çıkmış bir ev bulduk çok beğendim bütçeme de uygun.il den kaydına baktık hasarsız . mühendis getirdik baktırdı çok sağlam sorun yok binada dedi.ve daire de herkes otuyor..sizce para biriktirip sıfır bina mi yoksa kiradan kurtulup böyle bir bina mi..çevreden bazıları sıfır al diyorea para yok mümkün değil çıkmaz o paralar bizden.ve giderek pahalı olacak evler..ha bu arada kirada oturdgum evlerden deprem gördü..sıfır bina kirası 25/30 hiç veremem diye böyle tercihi ettik