Yorgunanne3 Lina099 hayır direk yaqini çıkarıp sürdü hiç seyretmedi..doktorlar bile şok oldu hiç iz kalmaması imkansız olan şeye ne yaptınız dedi
Tgccccmt Merhaba sehrınızde yara yanık merkezi varsa oraya gidiniz başka seyler sürmeyin oğlumun kolu yanmıştı yanık merkezknde tedavı olduk Bactigrass sargı bezıyle sarıyorlar cok iyileştirici bir ürün insallah iz kalmayacaktır
Lina099 Yorgunanne3 çok teşekkür ederim 3 ayı var galiba ama iz kalmadı gibi çok hafif bi kahverengilik var o kadar Allaha şükür yüzüne gelmedi . Rabbim bütün yavruları korusun inşallah iyi seneler bu arada 💕