evet emzirme dönemi bebem içinde benim içinde bitmiştirr bugün 6. günümüzdü mememden süt çekildi gibi şişmiyor artık en sın sabah sağdım mavimsi bi süt geldi şeffaf gibiiydi. oğlumda bugün nerdeyse hiç istmedi pış pış pat pat yöntemini ilk 4 gün reddetti krizler yaşadık ama dün gece o şekilde uyuttum geceleri bir kez kalkıyor ama çok asi oluyo hala alışamadı geceye benimde artık uykusuzluktan gözlerim kanlandı yemesi düzeldi ama uyku hala düzelmedi oda bi haftaya düzelir diye düşünüyorum çok zor bir süreç hem vicdanen hem ruhen hem fiziken insan çok yıpranıyor allah bütün annelerin yardımcısı olsun🥲