Lugesyaa 11 aylık bebeğim var ve şuan hamileyim tek düşündüğüm şey doğum ilkinde çok ağrıdı oldu normal doğum. 2. Si dahamı kolay oluyo korkuyorum
yorumcu00 Lugesyaa Normal doğum yaptım 2. De daha çok zorlandım. Herkesin aynı olacak diye bi kural yok tabi.
hndathn Lugesyaa oğlumu kendi sancımla kızımı sunı sancıyla doğurdum. Ikısının acısıda bırebır aynıydı benım ıcın. Tek fark oğlum ilk çocuğum onu 15 kızım 2.onu 8 saatte doğurdum 🤷♀️🤷♀️
birponcikannesiii Lugesyaa benim ilk doğumum aşırı derecede zor oldu suni sancı aldım perişan oldum hastane de ikinci doğumum da bir o kadar kolay oldu çok şükür yarım saat içinde bebeğim kucağımq aldım 🩷
Bebekmam Benim ilk doğumda sancım aşırı zorladı beni ikincisinde artık akıllandım hemen doktora gitmedim evde çektim iyice 5 dk bir düşünce gittim doktorların yardımı ile çabuk doğurdum
defnevedoruk adigemerve elfeva BalkizimBaloglum2 teşekkür ederim kızlar çok motivasyon oldum dkkddldk😭😭
pearlmomy BalkizimBaloglum2 elfeva Bende zorunlu sezeryan oldum .kötü derken ameliyat süreci mi sonrası mı? Nesi kötü oldu
Mustafamom_ Benim 2.doğumum çok kolay oldu çok şükür ilk doğumumda kesim ve dikişim çoktu ikincide hiç olmadı şükür evde sancı çekip gittim ilkinde suyum gelmişti mecbur gitmek zorunda kalmıştım
adigemerve BalkizimBaloglum2 hiç bilmiyorum canım valla ama çok zor geçiyor herkes öyle diyordu 2.sezeryan daha zor diye doğruymuş
BalkizimBaloglum2 adigemerve geçmiş olsun bizlere benim bel fena 2 bucuk sene oldu şok doğumu yapalı belim çok kötü ağrıyor 😢
BalkizimBaloglum2 adigemerve geçmiş olsun bizlere benim bel fena 2 bucuk sene oldu şok doğumu yapalı belim çok kötü ağrıyor 😢
elfeva pearlmomy ameliyatta bişey hissetmiyorsun zaten sonrası kötü geçti narkoz enseme çıktı felaket bi ağrıydı yürümem çok zor oldu ölmedim ama süründüm. Tabii herkes aynı şeyleri yaşıycak diye bişey yok ilk doğumum tam aksine çok güzel di
BalkizimBaloglum2 defnevedoruk 2. Daha kolay oldu diyenlerde çok duydum her kişi farklıdır inşallah sizin için daha kolay olur 🤲