petitonunannesii wondar Ben okul öncesi öğretmeniyim.Bagimsiz anaokulları normalde 36 aydan itibaren alirlar.Ama kontenjana bağlı öncelik 5 yaşların sonra 4 yaşların olarak gidiyor.Ama mevcudu az olan bir okul 36 aylikta alır.Mesela benim suanki okulum öyle
ADLina wondar bizim burda belediyenin var tam gün 2 yaş itibari 5 yaşa kadar alıyor bende gönderiyorum 1 ay oldu 3 buck yasında
Demetbulut wondar oğlum 4 buçuk yaşta basladi devlet anaouluna ama normalde 5 yaş aliyorlar kontenjanda açık olunca aldılar birde okul personeliyim oda etken oldu
SevimliHayaletCasper wondar bazı devlet okulları 3 yaş bazıları 4 yaş alıyor. Özeller daha da erken 1 buçuk yaştan itibaren alanlar var.
adalina61 Her ilcede 36 ayliķ olunca alınan anaokulları var bagımsız binalar 2 adet oluyor ve agustosta kayitlari basliyor yarim gün ve tam gün olarak var
adalina61 wondar Evet agustosta 3 yas 36 ayı doldurmasıyla birlikte kontejan dahilinde alınır bezlenmemeside gerekiyor.. Ayrıca 1 sınif açilır 20 kisi ile sınırlıdır. Bende okul öncesi ögretmeniyim ve bu okullarda görev yaptım
wondar ADLina peki belli bi zaman beklemek gerekir mi kayıt için yoksa müsaitlik varsa direk alıyorlar mı?
wondar Demetbulut arayıp sormak lazım bakalım hayırlısı. Ben özellikle devlet olsun istiyorum özel kreşe verdim daha önce berbat