[silindi] elifozkan 4. Ayda sallandım ama 8. Ayda yıkıldım 4. Ayda neydi ki gözünü korkutmak istemem inşallah hafifte atlatır ama 8. Ay atağı çok büyük 😅
gg3848 elifozkan ay ben de çok korkuyorum 3 ay 11 günlüğüz burda o kadar kötü yorumlar okuyorum ki insan korkuyor 🙈
aybarssongul gg3848 3 ay 5 günlük geceleri uyumuyor sabahları uyumuyor sürekli meme istiyor yada ilgi istiyor hiç bir işimi yapamıyorum bütün gün kucağımda ilerleyen zamanlarda neler olacak bilmiyorum 3 gündür 2 saatlik uykuyla duruyorum ben dayanamıyorum bu çocuk nasıl dayanıyor bi fikrim yok
asilsmom_ gg3848 bizde 3 ay 5 gunluguz. 4. Ay atağınin zor olduğundan bahsediyorlar hep. Sanırım bizde başladı. Bebegim gece 2 ya da 3 kez uyanırdı emmek için. 2 3 gündür neredeyse saat basi uyanmaya başladı 💤😴❔️
mero_81 elifozkan 4 biterken başladıııı 8. Aydayız nerde o eski günler uykular bilmem neler hasret kaldım 😂
cansmes elifozkan 5 ay 4 günlük oldu, mızıka gibi mız mız 1 aydır 😂 türlü türlü şekil şemale girdi bebe bakalım daha ne yana dönecek huyu 😀
gg3848 aybarssongul bizimki de sürekli ilgi ve kucak istiyor uykularımız azaldı ama öldürmüyor şu an😂
Dygny23 elifozkan 4. Ay atağını ağır atlatıyoruz. Bu saat oldu gece uykusuna yeni geçirmeye çalışıyorum. Ben uyutuyorum o uyanıyor. Sürekli kucak isteği hiç bir şey yaptırmıyor. Bir de 2 yaş kızım var 🙈 onun da 18. Ay atağını ağır bir şekilde yeni atlatmısken 🙈
elifkesim Bizim atağımız 3 ay 15 günde başladı sanırım uyku reddi meme reddi yüksek sesler çıkarma full huzursuzluk 😅
likeli elifozkan 4. Ay atağı geçirmedi benim kız ama 4-6 ay arası zordu çünkü sürekli kucakta gezmek istiyordu. Genel olarak çok iyi huylu bir bebek ama o dönem bir yere koyduğum an kıyametler kopuyordu. Uykusu falan bozulmamıştı ama. Neticede geçip gidiyor nasıl geçtiğini de anlamıyor insan o zorluklar yorgunluklar da unutuluyor yerini başka zorluklar alıyor çünkü 😅
cLearQueen Yaaa beni aydınlatin hanımlar.. hani bu 4.ay atağı diyonuz ya, bu atak 3 + 0 dan itibaren mi basliyo 4 + 0 dan itibaren mi… yani 3 + 0 olunca 3 ay bitti 4.ayın icinde oluyo ya ondna sordum