denizli Hanimlar pazartesi geceden beri hastanede yatiyoruz üst solunum yolu enfeksiyonu kapmiş kızım 1.5 yasinda 4 5 gundur yatiyoruz geciren var mi kaç gunde gecer nasil yaptiniz sureci anlatır mısınız
Simnur denizli merhaba bizim de öyle 2 gündür hasta bugün hastaneye gittik serum taktılar çıktık neden yatış verdiler şu an nasıl geçmiş olsun
denizli Suan iyiyiz o zman 1 hafta yatirdilar burnundan hortumla temiz hava verdiler makineyle serim takili falan şükür atlattık