Kızlar sorum biraz saçma olacak ama 😅 Yenidoğan bebeğim var daha 22 günlük. Emmesi çok şükür iyi. Ben de sütüme destek olsun diye aktardan anne çayı aldım. Içeriğinde rezene, çemenotu, devedikeni vs var. Ama aşırı yoğun kokuyor. Evde içerken içtiğim yerden sonra geçenler bile kokusunu alıyor. Acaba süte de tadı yoğun geçer mi? 😅 Bebek rahatsız olur mu bilemedim ellerimde bile kalıyor kokusu bıraksam mı ne yapsam?.. Var mı kullanan? 🙄